Granny Squares haken

9 Feb
Posted on januari 15, 2012 by Famke
gehaakt blokjeDit is het beginnetje, als het klaar is laat ik de rest zien….

Ik ben weer gaan haken. Ik deed eigenlijk altijd maar wat en meestal kwam er wel iets leuks uit. Een patroon heb ik nooit gebruikt, dat is me te lastig. Althans, ik denk dat het lastig is want ik heb me er nooit in verdiept. Bij mij werkt het soms beter als iemand het voordoet zodat ik het tegelijkertijd kan nadoen. Daarom is het zo fijn dat we internet hebben. Even googelen en je vindt zo een fimpje met iemand die dat even uitlegt. In dit geval ging het om het filmpje “cursus granny square babydeken“. Even goed opletten tijdens de cursus en je hebt het zo onder de knie. Ik kan het nu dus ook, helemaal blij!

Geef een reactie

