Granny Squares 2

9 Feb
Posted on januari 16, 2012 by Famke

Op internet had ik gelezen dat het haken van de granny squares verslavend kan werken. En inderdaad, dat klopt. Toen ik begonnen was, wilde ik eigenlijk niet meer stoppen. Het is zo leuk om het geheel te zien veranderen door er een nieuwe kleur bij te haken. En het is heel makkelijk, dat maakt dat ik ook door wil gaan. Ik hoef er niet erg bij na te denken, als ik een fout maak dan zie ik het meteen. Ik ben nog niet klaar maar al wel een eind op weg. Ik denk dat ik hier een kussenhoesje voor om de stoel van maak. Kleurt goed toch?

gehaakt lapje

Geef een reactie

