Dag twee van HolyStitch!

9 Feb
Posted on november 13, 2011 by Famke

Zondagochtend, 7.40. Snel nog wat schrijven over de markt waar ik gisteren op stond. Het was een hele leuke dag. Gelukkig kon ik vrijdagmiddag de cel al inrichten, dat scheelt gestress in de vroege ochtend. Er was weer veel belangstelling voor het vliegengordijn en de pakketjes voor de mini-workshop was een goede zet. Ik heb gisteravond thuis nog extra moeten bijmaken en tussendoor ben ik naar de Copyshop gefietst voor meer handleidingen. Ik hoop dat het vandaag lukt om voldoende te hebben.

Anna en Fam op Holy StitchAnna en Fam voor de gevangeniscel

We kregen wel koude voeten terwijl we op de eerste verdieping zitten. We nemen vandaag een badmatje mee, dat is net wat warmer.
De zon heeft naar horen zeggen wel geschenen gisteren maar in die gevangeniscel heb ik daar niets van gemerkt. Wat een geluk dat het maar voor twee dagen is. Op het prikbord in de cel stond de naam van een jongen uit Stadskanaal die 18  maanden moest zitten. Tja, dat is wel wat anders dan twee dagen. En dan kan het natuurlijk ook nog 18 jaar! Jee, in een cel van 3 bij 3 meter.
Ik doe vanavond de celdeur achter me dicht en stap op mijn fietsje en rijd de vrije wereld weer in. Toch goed om even bij stil te staan, die vrijheid.

Geef een reactie

