Creatief met knopen

9 Feb
Posted on december 9, 2011 by Famke

                                              sleutelhanger van knopen

Ik heb in de loop der jaren heel wat knopen verzameld. Kleine en grote knopen, hele saaie maar ook bijzondere en mooie knopen in allerlei kleuren. Ik vind het leuk om er van alles van te maken zoals een sleutelhanger.

knoopmagneten

Ik maak er ook magneten van voor bijvoorbeeld op de koelkast. Heel simpel vast te maken met sieradenlijm.

knoop-ringen

Hier zijn nog twee ringen, ook gemaakt van knopen. Hebben jullie nog andere leuke voorbeelden van knopen-creaties? Altijd leuk om te zien waar een ander mee bezig is. Reacties zijn van harte welkom!

2 Reacties to “Creatief met knopen”

  1. Annemie januari 31, 2013 bij 7:23 pm #

    Hey,
    Wat een leuke blog om op rond te neuzen ! En toen kwam ik je knoopjes tegen🙂
    Daar ben ik ook al mee aan de slag gegaan. Ik maakte malletjes met knopen en heb ze daarna gevuld met fimo klei. Hier kan je ze zien : http://annemiesblogje.skynetblogs.be/apps/search/?s=knopen
    groetjes en nog veel blogplezier !

    • blijmetkleur februari 1, 2013 bij 8:37 am #

      Ze zijn prachtig die zelfgemaakte knopen, niet van echt te onderscheiden! En je maakt veel meer mooie dingen, ik heb je blog al vaker bekeken.

Geef een reactie

