Beetje rust na de storm

9 Feb
Posted on januari 4, 2012 by Famke

ochtendzonnetjeGelukkig, er is een beetje rust na de storm en er komt zelfs een klein zonnetje naar binnen. Dat was gisteren wel anders in Leeuwarden. Ik moest op de fiets naar een afspraak maar het was echt gevaarlijk. Vooral rondom de Achmeatoren, mijn fiets werd bijna onder me vandaan geblazen. Later had ik de wind tegen met rukwinden van opzij. Het was niet te doen en ik ben uiteindelijk maar gaan lopen met de fiets. Nu is het even rustiger, niet voor lang want het zal vandaag en morgen weer gaan stormen. Binnen is gelukkig nog van alles te doen dus dat is geen probleem.

Posted in thuis | Tagged Leave a comment

Geef een reactie

